Ybl Miklós-díjas és Pro Architectura-díjas építész
A Budapesti Műszaki Egyetem Építészmérnöki Karán 1997-ben szerzett diplomát. 1999 és 2004 között az egyetem Rajzi és Formaismereti Tanszékének tanársegédjeként szabadkézi rajzot oktatott, a rajzolásról írta DLA-értekezését. 2010-ben a 12. Velencei Építészeti Biennálén a Magyar Pavilon BorderLINE Architecture című kiállításának vezető építésze volt. 2014-től a Magyar Művészeti Akadémia rendes tagja. 2015-től a Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Karán egyetemi tanár. A NAPUR Architect vezető tervezője és ügyvezetője. A budapesti Duna Aréna tervezésért 2017-ben megkapta a Tierney Clark-díjat. 2016-ban irodájával megnyerte az új Néprajzi Múzeum tervezésére kiírt nemzetközi tervpályázatot. A Liget Budapest Projekt keretében tervezett épület 2018-ban elnyerte az International Property Awards European Best Public Building és a World’s Best Architecture díjait. A NAPUR Architect pályázatnyertes munkája a budapesti Nemzeti Atlétikai Stadion (2023-ban készül el) és a Mathias Corvinus Collegium központi épületének terve.
művészettörténész, kurátor
2003-ban az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán orosz szakon, 2004-ben pedig művészettörténet szakon végzett. Az egyetem Orosz irodalom és irodalomkutatás című doktori programjában 2014-ben szerzett doktori címet. 2003–2004 között a budapesti Ernst Múzeumban dolgozott. 2013 óta a budapesti Műcsarnok munkatársa, 2019-től vezető kurátora. Számos nemzetközi és hazai kiállítás szervezésében vett részt. Rendszeresen publikál és konferenciákon szerepel. Kutatási területe a különböző művészeti ágak és műfajok közötti átmenetek vizsgálatának lehetősége.
Ybl Miklós-díjas és Pro Architectura-díjas építész, zeneszerző
1973-ban szerzett építész tervező–művész diplomát a Magyar Iparművészeti Főiskolán. 1980 óta több egyetemen tanít építészeti tervezést. Az 1990-es évek elejétől foglalkozik elektronikus zenével, hangi, zenei kísérletekkel, elektroakusztikus zeneművek komponálásával, előadásával, a zene és a vizuális művészetek közötti kapcsolatok új lehetőségeinek kutatásával. 1991 és 2002 között vezette az iparművészeti egyetemen az általa alapított Elektroakusztikus Multimédia Stúdiót, s tanította a Kreatív hang című tantárgyat. Hangszerei kezdetben szintetizátorok, samplerek, valamint különféle billentyűs, fúvós és ütős kontrollerek voltak. Az utóbbi években hangszerként szinte kizárólag iPhone-okat és iPad-eket használ, kisebb perkusszív hangszerekkel kiegészítve. Több színházi és mozdulatművészeti előadáshoz szerzett zenét, hangperformanszaival számos művészeti kiállításon működött közre, melyekhez gyakran konstruált helyspecifikus térinstallációt és hangkeltő eszközöket.
Pro Architectura-díjas építész, designer, urbanista
A Budapesti Műszaki Egyetem Építészmérnöki Karán szerzett diplomát 1986-ban, és 1994-ig a LAKÓTERV-ben Virág Csaba műtermében dolgozott tervezőként. 1993–1994-ben a budapesti EXPO ’95 tervezőcsapatának tagja, 1994 és 2000 között a Virág Csabával közös tervezőiroda építésze volt. 1994 óta tanít, jelenleg a Budapesti Metropolitan Egyetem Építészet és Design Tanszékének oktatója. 2001–2008 között az Erick van Egeraat Associated Budapest vezető tervezője volt. 2001-től saját irodát vezet (ZHJ Architects). 2007-ben DLA fokozatot szerzett. Kutatási területe az építészet mint valamennyi érzékszervre ható alkotás.
világítástervező
Villamos üzemmérnökként végzett a budapesti Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán 1991-ben. Tervezőként közel nyolcszázötven világítástervezési projektben vett részt. 2017-ben alapította a Madebylight Zrt.-t, ahol vezető tervezőként dolgozik. Építészeti világítást oktat, és számos konferencián tartott előadást. Kiállításokhoz kapcsolódó fontosabb világítástervezései az utóbbi években: Érseki Palota (Eger), Festetics-kastély (Keszthely), Magyar Zene Háza (Budapest), Néprajzi Múzeum (Budapest), Kiscelli Múzeum (Budapest), Mindszentyneum (Zalaegerszeg), Robert Capa állandó kiállítás (Budapest), Aquincumi Múzeum (Budapest), Munkácsy Mihály Múzeum (Békéscsaba), Városháza (Kecskemét).